Magyar Bor Klub Londonban
A Magyar Turizmus Zrt. londoni külképviselete 2013. október 3-án rendezte meg második bor és gasztronómiai estjét Hungarian Wine Club néven a londoni Magyar Kulturális Intézetben – tudatta az OBJEKTÍV Hírügynökséggel az MT Zrt.
A programsorozat kiemelt célja Magyarország bor- és gasztronómiai kínálatának, turisztikai lehetőségeinek bemutatása és megismertetése a brit szakmai közönséggel. A rendezvényre az MT Zrt. külképviselete a brit utazási szakmai és médiapartnereit hívta meg, mellyel lehetőséget kívánt teremteni a kapcsolatépítésnek.
A rendezvény több magyarországi szervezet együttműködésének köszönhetően valósult meg: a Balassi Intézet a helyszínt, a Hungarian Wine House borkereskedés a különleges magyar borokat, az Urban Merchants magyar tulajdonú catering cég pedig a rendezvény gasztronómiai kínálatát biztosította.
Az eseményen a Garamvári pincészet VINCENT Blanc Fleur pezsgőjével köszöntötték az érkezőket, majd 5 magyar bort mutattak be és kínáltak kóstolóra: Cserszegi Fűszeres a mátrai Benedek pincészettől, az Etyek-budai borvidékről egy Nyakas Irsai Olivér, Hagymási Kadarka az Egri borvidékről, egy villányi Cabernet Franc selection Gere Tamás és Zsolt pincészetéből és végezetül a Pannon Tokaj pincészet 5 puttonyos Tokaji Aszúja - melyekhez a megfelelő ételeket párosították. Az MT Zrt. külképviselete törekedett arra, hogy a speciális magyar szőlőfajtákból készült borokat és minél több borvidéket is megismerjenek a résztvevők, ezért a támogató partnerek elérhetőségeivel kiegészített kóstolófüzetet is készített, amelyből a résztvevők még többet tudhatnak meg a borokról.
Hírforrás: OBJEKTÍV Hírügynökség 2013. október 7.
|